İşe Alım Süreçleri

  • ABMN işe alım süreçleri, ihtiyaç duyulan açık pozisyon için ilan açarak başlar.
  • Açılan ilanlar, İnsan Kaynakları Bölümü ve işe alım yapılacak bölüm tarafından incelenir ve ilk görüşme online olarak planlanır.
  • İlk görüşme adayın kendini tanıttığı, ABMN’nin ise açık pozisyondan beklentilerini anlattığı ve adayın sorularının yanıtlandığı bir görüşmedir.
  • İlk görüşme sonrası İK ve ilgili bölümün yaptığı değerlendirme sonucunda olumlu olan adaylar ikinci görüşme için ABMN’ye davet edilir. Bu görüşme teknik bir görüşmedir. Adaydan bir sunum yapması istenebilir, teknik bilgi birikimi hakkında sohbet edilerek değerlendirme yapılır. İlgili pozisyonun çalışacağı ofis ve laboratuvar alanları gezdirilir.
  • Adayın deneyimlemesi için yapılan işin laboratuvar ortamında yapılması gereken adımları için demo işler yapılır.
  • İkinci görüşmeler tamamlandıktan sonra yapılan değerlendirme sonrasında aday, üçüncü mülakat için şirkete davet edilir ve Genel Müdür ile tanıştırılır. Bu görüşme sonrası değerlendirmesi olumlu olan adaylara iş teklifinde bulunulur.
  • Mülakat değerlendirmesi olumsuz olan her adaylara ise, mail yoluyla bilgi verilir.
  • İş teklifi yapılıp adayın iş teklifini kabul etmesinin ardından, işe giriş süreci için, evrak listeleri ve bu süreçte yapılması gereken adımlar iletilir.
  • ABMN’de çalışmaya başlayacak iş arkadaşlarımızın ilk gününde, İSG Eğitimi, Oryantasyon Eğitimi verilir. Şirket kartlarının teslim edilmesi, erişim tanımlamalarının yapılması ve kısa şirket turunun ardından çalışacağı ofise yönlendirilir. Ofisinde şirkete “hoş geldin” paketi teslim edilir. Bilgisayar kurulumu da tamamlanarak Bölüm Müdürü ile “hoş geldin” görüşmesi yapılır.

Açık Pozisyonlar